[linux] Re: Debian Sarge met kernel 2.4.26 en RAID controller

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Za Jun 4 13:05:28 CEST 2005

Op 5-5-05 heeft Ton Boelens<ton.boelens op home.nl> het volgende geschreven:
> Beste mensen,
>
> Ik heb een computer met een RAID Controller met IT8212 chipset. Nu sta
> ik voor de uitdaging een bootdiskette (t.b.v. installatie) te maken voor
> Debian Sarge met hierop een module of kernel die die RAID-controller
> ondersteunt.
>
> Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Niet met Debian maar wel rare effecten gezien bij Madrake die de kaart
gelijk herkent. Alleen na verloop van tijd komen de problemen (in
ieder geval in de RAID mode). Ik heb maar even een Promise Ultra100
Tx2 aangeschaft voor software RAID en ga de IT8212 in een test systeem
plaatsen. Eens kijken wanneer deze betrouwbaar blijft werken in RAID
mode.

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman