[linux] Re: Ik wil de EULA van windows niet accepteren. Hoe krijg ik mijn geld terug ?

Za Jun 4 20:54:24 CEST 2005

On Sat, 4 Jun 2005, Roeland Th. Jansen wrote:

> Maargoed, om je hele statement dus even onderuit te halen.... bij acer
> en FSC staat gewoon dat men een refund doet. acer geeft je de kans
> trouwens, FSC maakt het je onmogelijk.

Misschien goed om eens een lijstje te maken met merken waar het wel en
waar het niet lukt.

Dan kunnen mensen dat mee nemen in hun overweging als ze op zoek gaan naar
iets waar ze geen windows op willen hebben.

Hugo.