[linux] Re: Ik wil de EULA van windows niet accepteren. Hoe krijg ik mijn geld terug ?

Theo v. Werkhoven twe-nllgg op ferrets4me.xs4all.nl
Zo Jun 5 20:10:37 CEST 2005

* Sat, 04 Jun 2005, bengel op grobbebol.xs4all.nl:
[..]
> daarnaast is de sticker heel van de kast afkrijgen een probleem.

Met een chirurgisch mesje gaat dat prima.
Eerst voorzichtig met het mesje 1 hoekje loswrikken, en terwijl je
dat puntje openhoudt met de andere hand snij je het lijm-laagje
beetje bij beetje weg. Veel geduld nodig, maar ik heb nog geen
sticker verloren..

Theo
--
Theo v. Werkhoven    Registered Linux user# 99872 http://counter.li.org
ICBM 52 13 26N , 4 29 47E.     +      ICQ: 277217131