[linux] exim4 en mailscanner

Ron Bogerd Ron.Bogerd op bibliotheeknieuwegein.nl
Di Jun 28 21:15:34 CEST 2005

Avond iedereen,

Ben nu al wat tijd bezig om exim4 en mailscanner aan de praat te krijgen Op
een Debianserver, fris geinstalleerd met Sarge, maar het wil me niet lukken.
Nu heb ik al wat aanwijzingen op het Internet gevonden maar daarmee wil 't
me niet echt lukken. Is er iemand die een howto heeft waar ik 't wel aan de
praat kan krijgen, bijvoorbeeld welke exim.conf moet ik gebruiken en wat zet
ik dan waar ???

Alvast bedankt voor 't medenken
---
Ron Bogerd
Bibliotheek Nieuwegein
hoofd afdeling I&A
Ron.Bogerd op bibliotheeknieuwegein.nl
http://www.bibliotheeknieuwegein.nl
---

De disclaimer van toepassing op E-mail van de Bibliotheek Nieuwegein vindt u
op: http://www.bibliotheeknieuwegein.nl/disclaimer