[linux] Re: exim4 en mailscanner

J. mailing-lists op xs4all.nl
Di Jun 28 22:53:40 CEST 2005

On Tue, 28 Jun 2005, Ron Bogerd wrote:
> Avond iedereen,
>
> Ben nu al wat tijd bezig om exim4 en mailscanner aan de praat te krijgen Op
> een Debianserver, fris geinstalleerd met Sarge, maar het wil me niet lukken.
> Nu heb ik al wat aanwijzingen op het Internet gevonden maar daarmee wil 't
> me niet echt lukken. Is er iemand die een howto heeft waar ik 't wel aan de
> praat kan krijgen, bijvoorbeeld welke exim.conf moet ik gebruiken en wat zet
> ik dan waar ???
>
> Alvast bedankt voor 't medenken
> ---
> Ron Bogerd

Hoi, een vriend van me [Die ook op deze lijst is rondzwerft maar het een
beetje druk heeft denk ik, anders had ie wel al wat laten horen], die
gebruikt exim en mailscanner naar tevredenheid bij een flink aantal
klanten.

Hij zou z'n actie's opschrijven meen ik te weten bij de url:

http://www.xs4all.nl/~lefox/filez/exim.txt

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groet,
J.