[linux] Re: pgp/gpg signen zonder face-to-face ontmoeten oplossing

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Wo Mrt 16 21:05:06 CET 2005

On Wednesday 16 March 2005 21:00, Folkert van Heusden wrote:
[...]
> Ah, nee, dat kan niet: je kunt, zo heb ik ergens gelezen, zien dat er
> getampered is met een afbeelding door bijv. ruis/signaal verhoudingen te
> controleren van verschillende plaatsen van de afbeelding.

1. Kun jij dat? En doe je het ook?
2. Ik neem aan dat het paspoortdeel so wie so een andere S/N heeft dan het
blanco deel waar je je e-mailadres op schrijft.

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11