[linux] Re: pgp/gpg signen zonder face-to-face ontmoeten oplossing

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Wo Mrt 16 21:10:46 CET 2005

> [...]
> 1. Kun jij dat? En doe je het ook?

Same thing voor die man-in-the-middle attachk: gaat er echt iemand in de
keten ik - provider - amsix - provider - andere persoon al die meoite doen?

> 2. Ik neem aan dat het paspoortdeel so wie so een andere S/N heeft dan het
> blanco deel waar je je e-mailadres op schrijft.

Nee, het gaat om de S/N geintroduceerd door de scanner en de jpeg-encoder.

Folkert van Heusden

Auto te koop! Zie: http://www.vanheusden.com/daihatsu.php
Op zoek naar een IT of Finance baan? Mail me voor de mogelijkheden!
|UNIX admin? Then give MultiTail (http://vanheusden.com/multitail/)|
|a try, it brings monitoring logfiles to a different level! See    |
|http://vanheusden.com/multitail/features.html for a feature list. |