[linux] Re: Iemand de Aldi scanner (microtek Scanmaker 6100) linux-werkend?

D.J. van Enckevort david op vanenckevort.net
Di Mrt 22 10:20:15 CET 2005

Julien Michielsen schreef:

[knip Microtek Scanmaker 6100 werkt niet]

> maar daar bleef het bij. Uitvoering van xsane eindigde met "no devices
> available".
>
> Misschien is iemand anders verder gekomen, of ziet weer iemand anders dat
> ik nog iets anders had moeten proberen?

Ik denk dat je of zelf aan het programmeren moet slaan, of moet wachten
tot iemand dat doet. Op de SANE website staat deze er niet bij, en de
meeste modellen van Microtek als niet ondersteund:

http://www.sane-project.org/sane-mfgs.html#Z-MICROTEK

Ciao,
   David

--