[linux] cross-machine mounts

Gerard g.boor op inter.nl.net
Zo mei 1 22:01:06 CEST 2005

Hallo allen,

Ik zit met het volgende; ik werk momenteel met een team programmeurs aan PHP
code
die draait op een aantal servers. Op al deze servers is de code hetzelfde,
op een
config file na. Het onderhouden daarvan is nogal lastig en daarom is
besloten om
een centraal dev systeem op te zetten dat na wijzigingen moet synchronizeren
naar
de andere machines.
Mijn vraag is als volgt; hoe kan ik de webroots van die andere machines op
de Dev
machine benaderen? Ik dacht eerst aan SCP, maar dan moet er voor elke
wijziging
over en weer gekopieerd worden om te vergelijken. Ik heb ook gedacht aan
SMB,
maar ik heb toch het idee dat dat meer gericht is op Linux<>Windows
interactie.
Er zijn vast betere manieren.

Iemand een idee?

Dank,