[linux] Re: Debian Sarge met kernel 2.4.26 en RAID controller

Vr mei 6 12:20:35 CEST 2005

On Fri, May 06, 2005 at 10:54:42AM +0200, Paul Slootman wrote:
> Overigens heb ik ooit ook wel zo'n situatie gehad. Ik heb toen in de
> BIOS ingesteld dat de disk gewoon kleiner was, onder linux was het geen
> probleem om de hele disk aan te spreken.

ik stond net op het punt om zoiets te schrijven. laatst een 80 GB disk
in een (windows) machine gepropt. BIOS ziet 32 GB ofzoiets maar het OS
(als windows daar onder valt) ziet de hele disk.

--
http://www.linux-it.nl