[linux] Re: sms-client

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Do mei 12 16:30:40 CEST 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

>ik heb die moderne gigasets van siemens en het SMS berichtje wordt
>keurig voorgelezen door een dame. (ik heb geen oude meuk ;-)

Uiteraard, KPN kan niet weten wat voor telefoon jij hebt. Maar als je een
smsje verstuurd via je vaste lijn denkt KPN te weten dat je ze ook kunt
ontvangen.

Ja, ze bellen niet na 20:00 meen ik.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html