[linux] het approven van mail op de lists en andere bounce stuff.

Ma mei 16 11:10:17 CEST 2005

goedemorgen,

even wat administratieve zaken die het leven voor iedereen makkelijk zal
maken.

Er zijn nogal wat mensen die niet-aangemelde adressen gebruiken om te
posten op de list. Het gevolg is dat de mail niet aankomt, zolang het
niet approved is. Dit zijn approval mails die ik binnen krijg. Er kan
dus zomaar een hele tijd tussen zitten voordat de approval plaats vindt.

Ten tweede zijn er nogal wat mensen die een volle mailbox hebben of
opeens denken dt een ander adres wel makkelijk is en daarvan krijg ik
ook de bounces.

De laatste group haal ik zonder omhaal van de lijst af en de mensen
hebben dan zelf de mogelijkheid, als alles weer goed is, zich- of
haarzelf op de lijst te zetten weer.

Het scheelt tientallen bounces per dag.

Cecil, Roeland, nllgg moderators

--