[linux] Re: Radio-TV-kaart, Tip?

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Apr 24 11:48:43 CEST 2006

On Sun 23 Apr 2006, Ulrich wrote:

> Wanneer iemand een kaart heeft/kent die ook nog eens een goede Video capture
> bezit: ik heb zelf een Pinnacle DC10+, maar ben van de kwaliteit ervan niet
> erg overtuigd. Ik krijg daar schuine streepmotieven door het beeld, onder

IK heb (alweer aardig wat tijd geleden) wat met een DC10+ gedaan, en dat
beviel prima. Schuine streepmotieven duiden op interferentie / storing,
controleer je kabels, zet 'm niet direct naast een ander kaartje in je
pc, dat soort dingen.

Nu ik een dreambox satelliet ontvanger heb, en een DVD recorder, heb ik
'm al een hele tijd niet meer gebruikt, maar op zich vond ik de
kwaliteit prima.

Paul Slootman