[linux] Re: Ubuntu met een 1024Mb videokaart

Za Aug 12 21:18:59 CEST 2006

On Sat, 12 Aug 2006, Peter Vollebregt wrote:

> En als de ene niet werkt pobeer je de andere (of op een ander systeem).
> Van de werkende kan je de x-configuratie overnemen. En laat je gelijk de
> keuzevrijheid aan onze kant zien.....

Ehh. Als je al begint te denken in kanten dan vraag je mensen om zich in
te graven en is bijna alle moeite bij voorbaat verloren.

Ik heb de gewoonte om niemand te vragen om af te zien van windows maar mij
het ook niet op te dringen want ik wil gewoon mijn werk kunnen doen. Wie
dan interrese toont wil ik best een handje helpen om Linux ook voor hun te
laten werken.

Hugo.