[linux] Re: Ubuntu met een 1024Mb videokaart

Zo Aug 13 10:20:20 CEST 2006

Aldus schreef Hans Rood op Sun, Aug 13, 2006 at 02:19:43AM +0200:

> Hielp allemaal niet.

Misschien helpt het als u precies vertelt wat er is gebeurd. Is het OS
nu wel of niet geinstalleerd? Hebt u een text-gebaseerde of grafische
installatiemodus gekozen? Hoe hebt u X geconfigureerd?

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
      _----_