[linux] Re: gsm met bluetooth

Di Aug 15 23:49:50 CEST 2006

On Tue, Aug 15, 2006 at 09:12:40PM +0200, Johan Wevers wrote:
> Of in gnokii. Anderszins, niet om een bekende bug in de firmware
> heenwerken is IMO ook als fout te interpreteren, zeker als dat
> ernstige gevolgen kan hebben.

nee hoor. Een bug in je telefoon. Niks anders.

> Nee, hoewel het met de nieuwere toestellen reuze meevalt. Als ik die
> rampverhalen over de 8310 of de vroege versies van de 6210 en 7110
> lees is er toch veel verbeterd...

binnen een paar dagen heb ik wel weer iets meegemaakt met nokia.
De 6800 was een notoire misser bijvoorbeeld. De 6820: BT uitzetten en
dan toch nog kunnen discoveren. Of als je BT gebruikt hebt
(aan/uitzetten in een paar minuten) is opeens je telefoon binnen een dag
leeg. Of BT werkt gewoon niet. Ook heel handig. Of je drukt op het
linker bovenknopje en je telefoon gaat uit.

Ik zal het maar niet over de windows mobile 2003 based HP6515
hebben.....

--
http://www.linux-it.nl