[linux] Re: SuSE 10.1 nieuws-lezer pan-vraag

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Za Aug 19 19:40:55 CEST 2006

Op za, 19-08-2006 te 17:24 +0200, schreef Julien Michielsen:
> On Sat, 19 Aug 2006, Hugo van der Kooij wrote:
>

> Inderdaad, Hugo. Ik had echter gedacht did antwoord alleen naar Robert
> te sturen (zodat hij nit meer onnodig een antwoord op mijn vraag moest
> formuleren), maar dit kwam toch op de lijst.
> Komt hier alsnog mijn leerproces onder Pan.
>
> Wanneer je pan hebt draaien heb je een frame met bovenin de velden
> File Edit View Filter Go Newsgroups enz.  Klik je op newsgroups, dan heb
> je daaronder een 11-tal variabelen, waaronder subscribe.
> De tweede regel van het hoofdscherm bevat de commando-velden Post, Get,
> [...]

Ik gebruik al jaren Pan en vind de volgende methode makkelijker:
newsserver opgeven, lijst met alle groepen downloaden

nu in search (Zoeken) veld een deel van de naam van de gewenste
groep(en) opgeven, met de rechter muistoets de gewenste groep
aanklikken, er verschijnt nu een menutje daar, en dan kies je subscribe
(Abbonneren)

Het is maar wat je het makkelijkst vind.