[linux] Re: SuSE 10.1 nieuws-lezer pan-vraag

Di Aug 29 09:41:45 CEST 2006

On Sat, 19 Aug 2006, Aart Koelewijn wrote:

> Op za, 19-08-2006 te 17:24 +0200, schreef Julien Michielsen:
[]..

> Ik gebruik al jaren Pan en vind de volgende methode makkelijker:
> newsserver opgeven, lijst met alle groepen downloaden
>
> nu in search (Zoeken) veld een deel van de naam van de gewenste
> groep(en) opgeven, met de rechter muistoets de gewenste groep
> aanklikken, er verschijnt nu een menutje daar, en dan kies je subscribe
> (Abbonneren)
>
> Het is maar wat je het makkelijkst vind.

Dan kan ik mogelijk nog wel een vraag stellen aan jou die "al jaren Pan
gebruikt": pas heb ik een vraag gesteld in een nieuwsgroep, en daar een
aantal antwoorden op gekregen. Op het moment dat ik die antwoorden las
was het nogal laat, en ik dacht dat alles de volgende dag verder te
bestuderen. Echter, ... , de volgende dag zag ik niets meer staan.
Hoe vis ik die artikelen weer boven water?

bvd

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl