[linux] Re: Teruggaaf kosten windows licentie

Ronald Nooij ronald op ronsoft.nl
Wo Aug 23 17:52:09 CEST 2006

Quoting Cecil Westerhof <cecilwesterhof op xs4all.nl>:

> Ligt dit nu aan mij, of is dit wel heel erg eng?

Ligt volgens mij niet aan jouw.

Ik 'lees' namelijk achter een denkbeeldige komma: "en zo legt M$ ons aan de
ketting, en helpt vrolijk de monoploie te versterken."

Eigenlijk is het gewoon te schofterig voor woorden, om onder de noemer "anti
piracy", mensen te verplichten windows af te nemen.