[linux] Re: het kan wel, een refund (ACER)

Vr Dec 1 15:42:44 CET 2006

On Fri, Dec 01, 2006 at 01:12:04PM +0100, Ronald Nooij wrote:
> Zelf 2x heen en weer rijden naar DenBosch zal voor de meeste mensen
> maar dan 30 euro zijn. Die optie valt dus... kosten technisch
> gezien... al af.

den Bosch is over het algemeen wel te regelen. Mijn laptop moest naar
duitsland ....

> Ene kant heb je er gewoon recht op om dit te doen. Andere kant heb ik
> ook zo iets van.. ja hallo... op deze manier wordt het je ook wel
> onmogelijk gemaakt, en ruikt het bijna naar iets moedwilligs, om maar
> onder die refund uit te komen. En of dat dan bij Acer (en andere
> leveranciers) of bij MicroSoft ligt... ook daar ben ik nog niet
> helemaal over uit.

Acer doet in ieder geval niet moeilijk. Fujitsu-Siemens ontkent eerst
een keer of wat en maakt het dan alsnog onmogelijk.

> Heeft MicroSoft de hardware leveranciers zo strak in de tang? Moeten
> hardware leveranciers zelf te veel inleveren als ze aan refunds gaan
> doen?

IBM raadt windows aan
HP raadt windows aan
ACER raadt windows aan

etc.

allemaal dezefde text. Da's wel heel toevallig, niet ?

--
http://www.linux-it.nl