[linux] Re: het kan wel, een refund (ACER)

Zo Dec 3 23:47:16 CET 2006

On Sun, Dec 03, 2006 at 03:06:06PM +0100, Johan Wevers wrote:
> Dat gaat me ongeveer 30 euro aan benzine kosten dan, de tijd vergeten we nog

zoiets doe je als je toch er langs rijdt. alleen als je in de plaats
zelf woont is het wellicht lonend.

> maar even. Da's niet echt lonend. Nog afgezien van het feit dat windows soms
> van pas komt, zo moest ik laatst de firmware van de DVD brander updaten
> omdat hij bepaalde DVD-R's niet wilde branden en de tools daarvoor werken
> alleen maar onder windows. Evenals de tools om de DVD brander regiovrij te
> maken.

dat los ik altijd anders op. daar ga ik niet windows voor op een machine
laten staan. ben je helemaal mal....

--
http://www.linux-it.nl