[linux] Re: het kan wel, een refund (ACER)

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Ma Dec 4 01:05:42 CET 2006

Roeland Th. Jansen wrote:

>dat los ik altijd anders op.

Ik sta open voor suggesties voor hoe dat anders kan.

>daar ga ik niet windows voor op een machine
>laten staan. ben je helemaal mal....

Och, voor m'n werk is het ook handig. Ik schrijf software in Delphi en
Borland C++ Builder, en de Linux versie daarvan (Kylix) wordt niet meer
onderhouden en ik kreeg 'm ook niet geinstalleerd (installer crasht).

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html