[linux] Re: het kan wel, een refund (ACER)

Ma Dec 4 10:10:19 CET 2006

On Mon, Dec 04, 2006 at 01:05:42AM +0100, Johan Wevers wrote:

> Ik sta open voor suggesties voor hoe dat anders kan.

de meeste laptops kunnen van USB booten. een keer een image in elkaar
bakken en vanaf USB starten. en anders een image even maken. no way dat
mijn laptop besmet wordt/raakt met windows.

> Och, voor m'n werk is het ook handig. Ik schrijf software in Delphi en
> Borland C++ Builder, en de Linux versie daarvan (Kylix) wordt niet meer
> onderhouden en ik kreeg 'm ook niet geinstalleerd (installer crasht).

Wat mijn werk(*)  doet, moeten ze zelf weten. Mijn laptop is windows-loos
en dat blijft zo. Als ze rommel willen gebruiken, dan leveren ze de
hardware er ook maar bij.

het eerste wat ik met mijn Fujitsu deed is dat windows NIET accepteren
en verwijderen. de recovery/install meuk zit netjes in de verpakking.
(*) -- het grote bedrijf, het kleine bedrijf doet in en uit principe
niks met windows.

--
http://www.linux-it.nl