[linux] Re: excuses voor het eerder loze mailtje mbt sorbs, maar....

Do Dec 7 04:29:35 CET 2006

On Thu, 7 Dec 2006, Alexander Volovics wrote:

> Soms vraag ik me af of de "fight against spam" niet allang verloren is.
> Zo'n 6 maanden geleden kreeg ik soms zo'n 5 tot 6 spams per week.
> Nu zijn het er al gemiddeld zo'n 20 per dag.  [*,*]

Waarom denk je dat ik stug van mening ben dat iemand geen SMTP vanaf een
PC mag doen naar internet zonder expliciete aanvraag en controle? Of
eigenlijk helemaal geen windows machine aan het internet wil zien.

Het zijn die stapels geinfecteerde windows machines die de pest zijn. Met
een schatting van 25% aan onbeschermde machines in e US alleen snap je
toch wel waarom er zo nog zoveel zooi rond kan gaan.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.