[linux] Re: excuses voor het eerder loze mailtje mbt sorbs, maar....

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Dec 7 08:56:49 CET 2006

Op do, 07-12-2006 te 00:59 +0100, schreef Alexander Volovics:
> Soms vraag ik me af of de "fight against spam" niet allang verloren is.
> Zo'n 6 maanden geleden kreeg ik soms zo'n 5 tot 6 spams per week.
> Nu zijn het er al gemiddeld zo'n 20 per dag.  [*,*]

Dan heb je nog mazzel. Ik krijg er ruim over de honderd per dag. (Meer
spam dan regulier.) Gelukkig filtert -een getrainde- spamassassin het
meeste voor me weg. Tegenwoordig krijg ik alleen een hoop bounces van
spam. En om een of andere manier kan spamassassin dat niet goed
afhandelen.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>