[linux] Re: excuses voor het eerder loze mailtje mbt sorbs, maar....

Alexander Volovics awol op home.nl
Do Dec 7 12:17:43 CET 2006

n Thu, Dec 07, 2006 at 08:56:49AM +0100, Cecil Westerhof wrote:

> Dan heb je nog mazzel. Ik krijg er ruim over de honderd per dag. (Meer
> spam dan regulier.)

Gelukkig ben ik nog niet zo'n 'gevorderde', ik zit nog in opleiding :-)

> Gelukkig filtert -een getrainde- spamassassin het
> meeste voor me weg. Tegenwoordig krijg ik alleen een hoop bounces van
> spam. En om een of andere manier kan spamassassin dat niet goed
> afhandelen.

Ik gebruik Bogofilter (sneller dan spamassassin) dat na ruime training
redelijk waterdicht is, op een enkele misser na.

Alexander

PS
Potverdorie, ik begin een beetje moe te worden van het SORBS geklier.
Deze mail stuur ik nu al voor de 3e keer. Het lijkt vrnl met mail
naar lists.nllgg.nl te gebeuren.
Waar gebeurd dat SORBS filteren eigenlijk, dat is me niet helemaal
duidelijk. Heeft het zin om @home te benaderen?