[linux] Re: excuses voor het eerder loze mailtje mbt sorbs, maar....

Do Dec 7 21:26:44 CET 2006

On Thu, 7 Dec 2006, Alexander Volovics wrote:

> Potverdorie, ik begin een beetje moe te worden van het SORBS geklier.
> Deze mail stuur ik nu al voor de 3e keer. Het lijkt vrnl met mail
> naar lists.nllgg.nl te gebeuren.
> Waar gebeurd dat SORBS filteren eigenlijk, dat is me niet helemaal
> duidelijk. Heeft het zin om @home te benaderen?

Je zal wel moeten. Zij werken zich op SORBS door spam te versturen naar
een SPAM vangnet van SORBS. De NLLGG filtert maar neemt de beslissing
omdat SORBS het adres in het pad heeft gezien als SPAM verzender.

Je kan ook overwegen om een ISP te namen en geen kabelaar die toevallig
ook internet er bij doet.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.