[linux] Re: excuses voor het eerder loze mailtje mbt sorbs, maar....

Do Dec 7 21:17:11 CET 2006

On Thu, 7 Dec 2006, Cecil Westerhof wrote:

> Dan heb je nog mazzel. Ik krijg er ruim over de honderd per dag. (Meer
> spam dan regulier.) Gelukkig filtert -een getrainde- spamassassin het
> meeste voor me weg. Tegenwoordig krijg ik alleen een hoop bounces van
> spam. En om een of andere manier kan spamassassin dat niet goed
> afhandelen.

Voer je hem wel goed? Ik heb 2 mbox files die ik vul met HAM en SPAM
messages en daarmee blijft spamassassin ongelofelijk accuraat. Ik heb hem
zelfs geleerd om autoresponders op te vreten van suffe exchange
gebruikers die hun vakanties op mailinglist aankondigen.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.