[linux] Re: ten einde raad; hoe compileer (en link) ik een boinc applicatie?!

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Do Dec 7 23:16:32 CET 2006

> Omdat ie _dan_ pas weet wat ie uit de boinc lib moet halen?
> Iemand had de tip van volgorde al gegeven, dacht ik?

Ik dacht dat het om de volgorde ging van de libraries ten opzichte van
elkaar, niet ten opzichte van de sourcefile.

Folkert van Heusden

--
www.vanheusden.com/multitail - win een vlaai van multivlaai! zorg
ervoor dat multitail opgenomen wordt in Fedora Core, AIX, Solaris of