[linux] Re: 716

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Di Dec 12 11:49:38 CET 2006

Udo van den Heuvel wrote:

>Waarom de pptp optie bieden als het toch niet voldoende werkt?
>ADSL2+ notabene dus heus niet vanwege `het werkt` maar juist vanwege de
>snelheid t.o.v. normale ADSL.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke toepassing je hebt die die snelheid ook
gebruikt. Ik heb de traagste ADSL, en mijn PC staat bijna 24/7 te stampen
met mail (spam :-( ) en p2p verkeer. Met beide trek ik zelfs die verbinding
niet dicht, een heel enkele keer krijg ik een hoge upload van p2p verkeer
die de download dichttrekt maar dat is zelden. In elk geval niet vaak genoeg
om te upgraden naar een duurdere verbinding.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html