[linux] Re: 716

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Di Dec 12 08:58:22 CET 2006

Hugo van der Kooij wrote:

> Spannend. Je vraagt dit beestje een veelvoud aan werk te doen om jouw pptp
> behoefte te bevredigen en vind het vreemd dat het dan zo slecht gaat?

Natuurlijk.
Het is een netwerkkastje. Het moet dus met netwerkverkeer overweg kunnen.
Zeker met de snelheid die die ene interface aan zou kunnen.
De zak is gewoon el-cheapo onderbemeten qua hardware danwel onvoldoende
geoptimaliseerd qua software?
Dat soort dingen.

Waarom de pptp optie bieden als het toch niet voldoende werkt?
ADSL2+ notabene dus heus niet vanwege `het werkt` maar juist vanwege de
snelheid t.o.v. normale ADSL.