[linux] Re: 716

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Di Dec 12 13:06:57 CET 2006

> Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke toepassing je hebt die die snelheid ook
> gebruikt. Ik heb de traagste ADSL, en mijn PC staat bijna 24/7 te stampen
> met mail (spam :-( ) en p2p verkeer. Met beide trek ik zelfs die verbinding
> niet dicht, een heel enkele keer krijg ik een hoge upload van p2p verkeer
> die de download dichttrekt maar dat is zelden. In elk geval niet vaak genoeg
> om te upgraden naar een duurdere verbinding.

Oh ook niet continu, maar als ik 'ns 'n isotje wil downloaden dan wil
ik dat dat gewoon zo snel mogelijk gaat. Met name vanaf
ftp.surfnet.nl/dl.xs4all.nl zijn hoge snelheden te halen (heb ooit met
'n MB of 5 a 6 zitten downloaden vanaf surfnet - dat was weliswaar op 't
surfnet-net zelf).

Folkert van Heusden

--
www.vanheusden.com/recoverdm/ - got an unreadable cd with scratches?
                            recoverdm might help you recovering data