[linux] Re: 716

Casper Gielen casper op dse.nl
Di Dec 12 17:18:04 CET 2006

Op dinsdag 12 december 2006 11:49, schreef Johan Wevers:

> Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke toepassing je hebt die die snelheid ook
> gebruikt. Ik heb de traagste ADSL, en mijn PC staat bijna 24/7 te stampen
Mijn maximale download snelheid heb ik niet echt nodig.  Ik download veel, dus
ik zal niet zeggen dat ik het niet gebruik,  maar wat minder zou niet heel
erg zijn. Mijn upload daarintegen trek ik wel regelmatig dicht.
Ik werk veel op de universiteit, waar ik geen eigen pc heb, maar het gewoon
moet doen met de Windows bakkies van de uni.
Na het inloggen begin ik daar met een remote desktop verbinding op te zetten
naar huis, en m'n homedir over FTP te mounten voor de taken die ik liever
lokaal draai.
Voor normaal gebruik werkt dat prima, maar zodra ik iets I/O intensiefs moet
doen (Latex compilen ofzo), dan merk je goed dat er een langzame verbinding
tussen zit.
--
	Casper Gielen
casper op gielen.name, CAPSLOCK2000 op zvdk.nl
> Wait a minute! Did you just compare Windows Vista with Ferrari?
It's expensive to own, expensive to fix, and makes you curse like an italian.
						-- eclectro on Slashdot