[linux] Re: ontbrekende files in rsync backup

Johan Swenker Johan.Swenker op xs4all.nl
Di Dec 12 21:59:26 CET 2006

joop gerritse wrote:

> Om de een of andere reden zijn de filenamen in de bron in upper en die in de
> bestemming in lowercase. Terwijl ze toch allebei vfat-filesystems zijn.

Als je dat probleem opgelost hebt (gewoon de man-pagina vn mount lezen en
wat opties over upper en lower case uitproberen), dan is je oorspronkelijke
probleem mogelijk ook opgelost.

Johan