[linux] Re: ping = segfault

Wo Dec 13 11:58:43 CET 2006

On Wed, Dec 13, 2006 at 11:50:39AM +0100, Wybo Dekker wrote:

> denk ik wel ja. Weet ook niet waar ik eventueel ip-adressen zou kunnen
> zetten. In die ACLs misschien?

waar je ACLs staan, geen idee. Ik weet niet eens wat voor een firewall
je gebruikt; of het linux is of een apart doosje (wat wel zo handig is),
of je een of meerdere interfaces gebruikt etc etc etc. en of je router
ervoor NAT snapt of niet (ook al een eerste vangnet voor rommel
trouwens).

Kortom, gokken want ik weet niet wat je hebt staan.

Mijn ACLs staan in de ZyXEL adsl router/modem hierzo.

--
http://www.linux-it.nl