[linux] Re: Afspelen audio

Vr Dec 15 10:18:17 CET 2006

On Thu, Dec 14, 2006 at 11:32:05PM +0100, Cecil Westerhof wrote:
> Dat is een probleem van amarok, of een probleem bij mij?

"vroeger" had amarok dat altijd, tot op een gegevem moment (SUSE 10.0 of
10.1 fzo) de zooi gewijzigd was waarna het wel werkte, met opensound
systems.

> Het probleem met amarok en xmms is dus dat ze rechtstreeks tegen alsa
> aan lopen te praten en is dus verder niets aan te doen?

zoek even verder maar ik heb het heel snel erbij gelaten indertijd. nu
werkt amarok wel (xmms weet ik niet). ik gebruik mplayer en xine, betere
player(s) dan de rest vind ik.

--
http://www.linux-it.nl