[linux] Re: Afspelen audio

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Vr Dec 15 11:02:17 CET 2006

> "vroeger" had amarok dat altijd, tot op een gegevem moment (SUSE 10.0
> of
> 10.1 fzo) de zooi gewijzigd was waarna het wel werkte, met opensound
> systems.

Het systeem waar het om gaat draait nog met SUSE 9.x, dus dat zal het
probleem wel zijn. Was toch van plan te upgraden, maar dat zal wel
volgend jaar worden.

> zoek even verder maar ik heb het heel snel erbij gelaten indertijd. nu
> werkt amarok wel (xmms weet ik niet). ik gebruik mplayer en xine,
> betere
> player(s) dan de rest vind ik.

Voor het afspelen van audio vind je mplayer en xine beter geschikt dan
amarok? Ik zal er eens naar kijken.