[linux] Re: Afspelen audio

Vr Dec 15 13:26:14 CET 2006

On Fri, Dec 15, 2006 at 11:02:17AM +0100, Cecil Westerhof wrote:
> Het systeem waar het om gaat draait nog met SUSE 9.x, dus dat zal het
> probleem wel zijn. Was toch van plan te upgraden, maar dat zal wel
> volgend jaar worden.

Soms heb ik zoiets van -- oke, dat werkt niet, dan maar iets anders.
Da's het voordeel van keuze..

> Voor het afspelen van audio vind je mplayer en xine beter geschikt dan
> amarok? Ik zal er eens naar kijken.

mpg123 mpg321 voor mp3's ook nog. keus zat.

het leuke van xine en mplayer is dat het ongeveer alles afspelen kan wat
windows media player kan en dan doen we daar nog een paar schepjes
bovenop. Hoe vaak ik niet hoor dat er media niet af te spelen is.... dan
laat ik mplayer vallen als player en zachtjes er achter aan... maar dan
gebruik ik  linux en geen windows...

--
http://www.linux-it.nl