[linux] Re: laptop advies gevraagd

Za Dec 23 13:38:33 CET 2006

On Thu, 21 Dec 2006, Hugo van der Kooij wrote:

> Ik ben aan het neuzen voor een laptop. Uiteraard moet daar Linux op
> draaien en ik denk om diverse redenen dat ik dat het liefst doe met Fedora
> Core 6.
>
> Ik heb mij oog laten vallen op de Hewlett-Packard Pavilion dv6132eu
>
> Iemand bij geval hier ervaring mee?

Hmmm. Fedora Core 6 wil nog niet met succes draaien. Mogelijk een XEN
gevoeligheidje. Maar ik heb even andere zaken aan mijn hoofd maar als ik
wat meer weet wat wel en niet draait dan verschijnt dat wel op een
webpagina.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.