[linux] Re: Hoi, belastingdienst is zover

Za Feb 11 23:26:31 CET 2006

On Sat, Feb 11, 2006 at 05:38:44PM +0100, Hugo van der Kooij wrote:
> Het maakt het alleen maar makkelijker om een valse identiteit te
> verkrijgen. En iemands post onderscheppen is niet zo moeilijk.

en voordat iemand roept dat het allemaal wel meevalt:

een collega op mijn werk is een paar duizend euro een aantal maanden
kwijt geweest omdat de bank geheel gratis een toegangscode stuurde naar
je huisadres om telefonisch over te boeken. Probeer dat maar terug te
halen en de pijn die je er van kunt hebben is ook gigantisch.

Wat mij betreft slaat men inderdaad de plank weer verschrikkelijk mis.

--
http://www.linux-it.nl