[linux] Re: vraagje 1,2 was Re: Hoi, belastingdienst is zover

Zo Feb 12 10:40:28 CET 2006

On Sun, 12 Feb 2006, Hans Rood wrote:

> Het gaat me niet om de mnier waarop ik me moet identificeren, ik heb
> geen idee hoe ze dat in elkaar gestoken hebben.
> Het gaat me om die ene landelijk gebruikte primary key, die een niet te
> overziene hoeveelheid prive-personen en organisaties in staat stelt
> persoonlijke gegeven uit een niet te overziene hoeveelheid databases en
> administraties te combineren.

Leuk idee. Maar alles IS al lang aan elkaar geknoopt op je SOFI nummer.
Dat is al lang geleden in gang gezet en al lang afgerond. Ze gooien er nu
alleen een beroerd authenticatie mechanisme tegen aan.

Met de masssale introductie van computers hebben we onze privacy al zo
goed als geheel opgeheven.

Hugo.