[linux] Re: op zoek naar doc voor lin/ms-win netwerk

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Vr Jul 14 14:53:27 CEST 2006

      > Tot nog toe is het enige belang dat de Win-XP doos
      > internettoegang heeft voor de browser. Mijn computer hangt
      > achter een Tomson speedtouch aan het net, en die toegang wil
      > ik met een tweede ethernet-kaart doorgeven.

En die speedtouch is niet ook een router, daar kan niet een tot vier
pc's aan?

En daarom wil je van een linuxdoos waarin twee ethernetkaarten zitten
die functionaliteit bieden?

--
[End of diatribe.  We now return you to your regularly scheduled
programming...]