[linux] Re: XEN ervaring?

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Za Jul 15 07:16:20 CEST 2006

      > Hoi, Ik ben aan het kijken naar XEN om met meerdere virtuele

(knip)

      > Maar de XEN vrienden gaan op geen enkele manier in op het
      > inrichten van een nieuw domain vanaf bijvoorbeeld CD's. Iemand
      > toevallig over dergelijke documentatie gestruikeld?

Ik weet het niet zeker: mij staat echter bij dat je vanaf de eerste
machine (dom0) gewoon een bestand aanmaakt, dat wordt dan dom1
etcetera en daar kan je vervolgens een ander os op installeren. Of kan
kopiƫren.

Ik ben zelf nog niet zover dat ik het kan proberen.

--
"It's ten o'clock... Do you know where your AI programs are?"  -- Peter Oakley