[linux] Re: gemeente Groningen

Za Jul 15 13:54:13 CEST 2006

On Sat, 15 Jul 2006, Hans Paijmans wrote:

> dick kampman wrote:
> .

> Sterker nog, ik denk dat de NLLGG, als een van de vertegenwoordigers
> van Linux in Nederland /moet/ reageren wanneer iemand "als Linux"
> beweringen doet.

 1. Ik denk dat er huiswerk gemaakt dient te worden.
	1. Een uitspraak namens de NLLGG is voorbehouden aan een paar
		bestuursleden.
	2. Een reactie op een artikel welke niet zelf gelezen is, getuigd
		van prutswerk. Ik vind het onverstandig om te reageren
		zonder gedegen huiswerk.

 2. Ik heb erg weinig vertrouwen in de kwaliteiten van journalisten. Ik
	heb te veel meegemaakt dat er op dit punt totaal geen
	huiswerk is gemaakt door de schrijver.

 3. Het staat Dick vrij om zelf te reageren. Zolang hij maar niet claimt
	dat namens de NLLGG te doen. De ingezonden brief is bij kranten
	daar de aangewezen weg voor.

 4. Van de vereniging/het bestuur iets verwachten zonder het feiten
	materiaal te beschikking te stellen lijkt me een vreemde gang van
	zaken. Als Dick daar geen actie voor wil ondernemen dan denk ik
	dat het onredelijk is om iets van een bestuur te verwachten.

Maar NLLGG zaken horen elders thuis. Dus me dunkt dat dat deel van het
verhaal hier wel als afgehandeld beschouwd kan worden.

Hugo.