[linux] Re: op zoek naar doc voor lin/ms-win netwerk

Ma Jul 17 20:20:01 CEST 2006

On Mon, Jul 17, 2006 at 11:49:45PM +0200, Johan Wevers wrote:
> Speedtouch aan een hub hangen met z'n enige uitgang, en op die hub zowel
> de Linux als de XP doos aansluiten. Zo heb ik het hier ook (met 3 Linux
> machines (1 dual boot met win2000) en 1 laptop (dual boot Linux/XP).
> Werkt simpel, je moet alleen het IP van de speedtouch (standaard
> 10.0.0.138) als gateway instellen.

als zijn modem een modem/router is uiteraard. aanders moet 'ie nog even
behandelen zodat de modem denkt dat het ook een router is. maw de vraag
is welk type heeft Julien ook alweer precies ?

Overigens nog ene probleem -- ene hub. waar koop je die ? 't zijn
allemaal switches tegenwoordig, dus ene hub kan wat lastig worden (en
ongewenst meestal ook)

--
http://www.linux-it.nl