[linux] Re: op zoek naar doc voor lin/ms-win netwerk

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Ma Jul 17 23:49:45 CEST 2006

Julien Michielsen wrote:

>Nee, max = 1. En al waren er wel twee+ uitgangen op de Speedtouch, dan
>was het nog lastig 15 m kabel naar de kelder te trekken.

Speedtouch aan een hub hangen met z'n enige uitgang, en op die hub zowel
de Linux als de XP doos aansluiten. Zo heb ik het hier ook (met 3 Linux
machines (1 dual boot met win2000) en 1 laptop (dual boot Linux/XP).
Werkt simpel, je moet alleen het IP van de speedtouch (standaard
10.0.0.138) als gateway instellen.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html