[linux] Re: op zoek naar doc voor lin/ms-win netwerk

Wo Jul 19 13:04:07 CEST 2006

On Wed, Jul 19, 2006 at 12:50:39PM +0200, Julien Michielsen wrote:
> Goedkoop als ze zijn, toch heb je voor de prijs van een switch een
> retourtje naar de KUB (jammer dat het de B van Brabant is geworden,
> i.p.v. Tilburg), samen met het genoegen van een kopje koffie in een van
> de koffiekamers.

tssk zuiplap ;-)

op Marktplaatst staan zat oude routers die een routing functie hebben en
een switch, of je koopt er een waar je alleen de switchfunctie van
gebruikt. incl verzendkosten onder de 20 euro schat ik....

maargoed, koffie, da's ook aantrekkelijk ;-)

--
http://www.linux-it.nl