[linux] Re: op zoek naar doc voor lin/ms-win netwerk

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Jul 19 14:56:24 CEST 2006

Julien Michielsen wrote:
> On Fri, 14 Jul 2006, Hans Paijmans wrote:
> [] knip

> Goedkoop als ze zijn, toch heb je voor de prijs van een switch een
> retourtje naar de KUB (jammer dat het de B van Brabant is geworden,
> i.p.v. Tilburg), samen met het genoegen van een kopje koffie in een van
> de koffiekamers.
>
> Alleen ehm, dat ¨Als ik hem ooit vind¨, ... .

Ik zal eens gaan zoeken. In ieder geval heb ik sowieso een router
over... Alleen woon ik in Amersfoort, en niet (meer) in het zuiden.

En we heten ook al weer een aar of vijf UVT...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI             013-4662693