[linux] Re: op zoek naar doc voor lin/ms-win netwerk

Wo Jul 19 18:00:52 CEST 2006

On Wed, 19 Jul 2006, Hans Paijmans wrote:

> Ik zal eens gaan zoeken. In ieder geval heb ik sowieso een router
> over... Alleen woon ik in Amersfoort, en niet (meer) in het zuiden.

Dat weet ik. Maar gezien dit antwoord door agnes.uvt.nl [137.56.247.33]
is verstuurd, zou het toch best kunnen dat jouw bureau aan de
Hogeschoollaan 225 staat. En dan zouden we die laan toch een eind af
kunnen lopen om te temperatuur van het bier in het Dorstige hert op
waarde te schatten. ... toch?

> En we heten ook al weer een aar of vijf UVT...

In mijn tijd de kht. O tempora, o mores.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl