[linux] Re: OT: Hoe doen ze dat onder Windows...?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Jul 23 07:39:01 CEST 2006

Hans Rood wrote:

> Er bestaan kits met de gebruikelijke unix-commands die onder DOS werken,
> Compleet met ksh, vi, tr, uniq, sed, wk etc. De Mortimer Toolkit MTK
> bij voorbeeld. Die was er 15 jaar geleden al en zal nu wel flnk
> uitgebreid zijn.

Ik ken die kits en heb ze ook laten gebruiken door mijn studenten.
Het probleem is dat elke andere interface dan de Microsoft-
interface volkomen vreemd voor ze is geworden. Ze /kunnen/ het
niet en ze /willen/ het niet. Dito voor de rest van het docenten-
corps.
.
.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI             013-4662693